Klacht: Reparatie stofzuiger (2 maanden oud) duurt veel te lang (4-8 weken)

op 25 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Zie bijgevoegde mail-wisseling (Word-bestand).
Onze nieuwe stofzuiger heeft 2 maanden gewerkt en is nu al een maand in reparatie. Geld terug of een nieuwe stofzuiger is geen optie en Blokker verschuilt zich achter de reparatietijden van de leverancier. Zelfs een tegoedbon behoort blijkbaar niet tot de mogelijkheden. Slechte service en we zitten nu al een maand zonder stofzuiger!

Koop ontbinden en geld terug (desnoods een tegoedbon).

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 26 juli 2016 om 11:54 geantwoord

Beste mevrouw Voet,

Heel vervelend dat u al een maand op de reparatie van uw stofzuiger aan het wachten bent. Omdat een reparatie van een Siemens stofzuiger normaal gesproken veel sneller verloopt heb ik contact opgenomen met onze reparatie afdeling. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het doorzenden van defecte artikelen naar de juiste leverancier en dergelijke. Zij hebben contact opgenomen met Siemens over de reparatie van uw stofzuiger. Hieruit blijkt dat het defect aan uw stofzuiger niet onder de garantie valt. Er is met de stofzuiger een vloeistof opgezogen, daar is deze stofzuiger niet geschikt voor. Het defect is wel te repareren maar dit is niet kosteloos. Om deze reden heeft Siemens een prijsopgave naar het filiaal in Purmerend gestuurd voor u. Zij hebben deze prijsopgaven gisteren pas ontvangen. Ik stuur u de prijsopgave door via een e-mail. U kunt door middel van het beantwoorden van deze mail doorgeven of u uw stofzuiger wel of niet wilt laten repareren.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne.Voet