Klacht: Reparatie Samsung S6

op 26 augustus 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

18/7 defect toestel gemeld website vermeld aanmelden via link Dr. Mobil, deze werkt niet, mail gestuurd
19/7 mail moet aanmelden via link Dr. Mobil, gebeld en gevraagd of mijn mail wel gelezen wordt alvorens te antwoorden.
19/7 retour instructie ontvangen naar Belsimpel.
21/7 pakket ontvangen door Belsimpel en verstuurd naar Dynafix
22/7 zichtbaar website Dynafix
1/8 reparatie klaar Boardswap en retour verzonden naar Belsimpel
5/8 mobiel retour naar mij retour verzonden.
11/8 terug van vakantie start toestel op zit er een sim Lock en screen protector verwijderd (niet gemeld), gebeld naar Belsimpel en moet weer retour naar Dynafix via Belsimpel
Boos geworden, belsimpel (verkopende partij) verschuilt zich achter reparateur.
13/8 pakket ontvangen door Belsimpel en verstuurd naar Dynafix
22/8 reparatie klaar Boardswap/software en retour verzonden naar Belsimpel
26/8 gebeld naar belsimpel, toestel ligt sinds 23/8 bij Belsimpel en er zal een mail verzonden worden naar de desbetreffende afdeling
27/8 nog niet verstuurd maar weer gemaild. wordt zsm verzonden maw moet maar geduld hebben, duurd nu al langer dan de reparatie!
30/8 toestel terug. Nog steeds een sim Lock. Weer retour moeten sturen.
31/8 telefoon ontvangen en mail gehad dat ze er echt naar gaan kijken.
7/9 update gevraagd.
9/9 update gevraagd
11/9 mail ontvangen dat belsimpel hard aan het werk is voor een passende oplossing?
13/9 telefonisch overleg
16/9 volgens telefonisch overleg een vervangend toestel ontvangen.

Verantwoordelijkheid nemen en mijn toestel op de snelst mogelijke manier retour sturen. Vindt 40 dagen wel genoeg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 21 september 2016 om 20:43 geantwoord