Klacht: Reparatie samsung galaxy s7 edge

op 04 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon gaf aan oververhit, heb deze daarom uit hoesje gehaald,deze viel toen(gevolg barstje),maar probleem waar het om draaide wordt niet opgelost omdat er barstje in zit terwijl het om oververhitting gaat.
Dynafix wil dit NIEToplossen ,geen reparatie aan beschadigde telefoon terwijl probleem VOOR de val aan de orde was.
waar is de garantie,en eigen keus of je met een beschadigde telefoon werkt?
Dit is onbetaalbaar.

Gewenste Oplossing:

Na reparatie van het probleem waar het om gaat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Keetje-lars