Klacht: Reparatie Samsung A5

op 11 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op zondag 3 juli heb ik nog een foto op Facebook gezet, ik hoorde berichtjes binnen komen maar mijn scherm was ineens zwart en bleef zwart. Hij is niet gevallen oid dus ik begreep er niets van. Ik had hem net een jaar. De volgende dag maandag 4 juli heb ik mijn telefoon naar Telecombinatie in Gorinchem gebracht omdat ik daar de telefoon vorig jaar gehaald heb, Er zat geen barst oid in mijn scherm, staat ook niet vermeld op het orderformulier. Er was geen leen telefoon aanwezig, heb dus via Marktplaats een andere telefoon aan moeten schaffen omdat ik alles op mijn telefoon doe.
Op 22 juli krijg ik een WA bericht dat er val, stoot of druk schade geconstateerd was en of ik maar even wilde betalen. Wilde ik hem niet repareren dan werd hij retour gestuurd naar de winkel en moest ik onderzoekskosten betalen.
Ik heb mailtjes gestuurd naar Telecombinatie en Dynafix dat ik hem niet heb laten vallen ed dus hoe ze erbij komen dat deze schade er is.
Ik kreeg bericht terug van Telecombinatie met een foto erbij dat er een barst in mijn scherm zat!!! Ik heb hem zonder barst ingeleverd, dus hoe kan dit??!!!
In de WA staat dat ik voor 4 augustus moet reageren en anders word de telefoon terug gestuurd naar de winkel waar ik hem tegen onderzoekskosten kan ophalen. In een mail van telecombinatie staat dat ik voor 4 augustus moet reageren anders wordt de telefoon vernietigd…..beetje tegenstrijdig!
Wij gaan daarna op vakantie en ik kan niet verder mailen. Het zat me toch niet lekker dus via Facebook bij Dynafix een emailadres gevraagd en daar na de vakantie naar toe gemaild.
Ze hebben het dan over een email met gegevens hoe te handelen, deze mail heb ik nooit ontvangen dus daar verschillende malen naar gevraagd, geen reactie op gekregen.
Na twee weken weer om gevraagd, weer geen reactie via de mail.
Op 4 september maar weer op Facebook een bericht achter gelaten, daar wordt eindelijk op gereageerd. Ze zouden het gaan uitzoeken. Mijn telefoon is op 10 augustus naar Leerdam gestuurd, of ik daar geen reactie van heb ontvangen? Nou nee dus, en waarom Leerdam als ik in Gorinchem woon en hem daar heb ingeleverd?
Dat hebben ze na gekeken, het was van dezelfde eigenaar en ze zouden vragen of het toestel meegenomen kon worden naar Gorinchem. Verschillende malen gevraagd om een reactie en die krijg ik dus niet! Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, ik heb mijn telefoon al meer dan 2 maanden niet.
Ik heb nog veel meer bestanden die ik mee zou kunnen sturen om het verhaal te ondersteunen en te bewijzen. Hoe kan ik u deze toesturen? Bij onderstaande kan ik maar 1 bestand toe voegen.

Ik ben tevreden als mijn telefoon gemaakt is zonder kosten voor mij.
Er zat geen barst in toen ik hem weg bracht. Ik heb een zwaar vermoeden dat mijn telefoon vernietigd is omdat ik geen reactie meer krijg, dus dan ben ik tevreden met een andere telefoon een Samsung A5 die ik ingeleverd had ter reparatie.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea Stuut