Klacht: Reparatie s7

op 14 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn s7 opgestuurd voor reparatie met de klacht 4g valt vaak weg en kan niets meer dan (waarschijnlijk moederbord probleem zoals ik gelezen heb bij meerdere gebruikers op internet en dus een fabricage fout). Ik krijg een offerte gestuurd van dik 400 euro en een 3 tal foto’s zonder verdere uitleg. Na een telefoontje krijg ik te horen u toestel is opgemaakt door 3de , ik heb toen duidelijk laten weten dat dit onmogelijk is na contact met samsung krijg ik te horen dat het toestel druk of valschade heeft en dus ook de garantie dan vervalt , echter heb ik toen aangegeven dat bij val of drukschade er een impact punt moet zijn en deze is 100% niet aanwezig het enige dat te zien is is dat de lijmlaag van de achterkant iets los laat. Echter dit alles heeft verder niks te maken met de klacht en deze is ik heb een telefoon met een defect moederbord en volgens het consumenten kooprecht heb ik recht op een goed product en dit product heeft een fabricage fout welke dus ook kosteloos hersteld moet worden.

Kostenloze reparatie van het toestel zoals volgens de Nederlandse wet wordt aangegeven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 februari 2018 om 09:26 geantwoord

Geachte klant,

We zien dat u twee keer een zelfde klacht heeft geplaatst op klacht.nl. We zullen deze klacht dan ook sluiten en uw klacht onder het andere klachtnummer in behandeling nemen. Gelieve hier bij een eventueel toekomstige situatie op te letten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Shinemar