Klacht: Reparatie niet uitgevoerd

op 05 juni 2021 over Klusup in de categorie Aannemers

Op 23-04 heb ik bij Klus-up een klusjesman gevraagd, omdat mijn kraan los zat.
De klusjes man, Moradi Bilhaei, heeft 20 min zitten klungelen, en zei dat een moer ontbrak. Toen ik vroeg welke moer, zei hij: dat weet ik niet. Toen zei ik: hoe kan ik dan een moer bestellen. Hij wou graag afrekenen: € 25.00 voorrijdkosten en € 35.00 per uur. Ik zei: je bent maar 20 min. bezig geweest, en het is niet gemaakt. Daar kan ik niets aan doen, zei hij. Kassa! dat is snel verdiend! Stom dat ik toch betaald heb.
Gereclameerd bij Klus-up, maar dat had niet veel resultaat, alleen: “Wat jammer dat het zo gelopen is”, “wat vervelend dat u niet geholpen bent”, “het spijt ons”, etc.
Had hier geen vertrouwen meer in en heb iemand anders gebeld. Hij was binnen 5 min. klaar. Er was helemaal geen moer nodig, Moradi was aan de verkeerde kant van de kraan aan het klungelen.
Toen ik Klus-up hierover informeerde, kreeg ik een reactie van Moradi. Hij vertelde leugens om zijn eigen straatje schoon te vegen. vervolgens leverde alle mail wisselingen met Klus-up geen resultaat op.
Conclusie: waarschijnlijk gaat het vaak goed bij Klus-up, maar gaat het niet goed, kun je niks doen, (dat zie ik vaak in de negatieve reviews), jammer!
Ik licht Vara Kassa hierover in. Mogelijk doen ze wat aan dit soort praktijken.
Jos van Daelen

Het is inmiddels gerepareerd, maar ik vind dat dit soort praktijken door de organisatie opgelost moeten worden.
Heb nu 2 X betaald voor dezelfde reparatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klusup

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klusup nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door josvandaelen