Klacht: Reparatie na afloop garantietermijn

op 26 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb een Philips Soundmachine AZ 1880/12 gekocht in april 2011. Na 2 jr. en 8 maanden doet het radiogedeelte niets meer. Uit contacten met de Consumentenbond vernam ik dat je na afloop van de garantietermijn nog altijd rechten hebt op reparatie/omruil. Afhankelijk van de kwaliteit die je gekocht hebt (de AZ 1880/12 is een topapparaat, met een prijs ruim boven de 100 euro) en afhankelijk van de levensduur die je mag verwachten (een radio mag niet binnen 3 jaar stuk zijn!). Meerdere malen met Philips gechat, doch keer op keer wordt gemeld dat je 2 jr. garantie hebt, daarna is het einde oefening. Op een officiele klacht wordt uberhaupt niet gereageerd. Philips lapt de consument en het consumentenrecht aan zijn laars. Schandalig! Dit is het laatste Philipsapparaat dat bij mij in huis komt; ben mijn vertrouwen in dit merk volledig verloren!

Een radio die feilloos functioneert, en blijft functioneren. Van een radio mag je jarenlang een probleemloze werking verwachten. Mijn vorige radio heb ik 30 jaren behouden, en ging stuk door eigen falen (vallen!).

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 09 juni 2014 om 12:37 geantwoord

Klacht verlopen!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ReKu5813