Klacht: Reparatie mobiel

op 07 september 2015 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

De accu van mijn mobiel werkte niet goed meer. Zonder het te gebruiken was de accu binnen een dag leeg. Hierom heb ik het toestel terug laten sturen. Het toestel is zonder achterkant verzonden naar Roemenië. Eenmaal in Roemenië aangekomen hebben ze daar waterschade gevonden. Ondanks dat mij is verzekerd dat het gratis werd gerepareerd vragen ze nu €28.95 onderzoekskosten of €160 reparatiekosten. (De reparatiekosten zijn meer dan dat het toestel waard is.) De waterschade kan tijdens de reis naar Roemenië zijn ontstaan, en jullie hebben de wet op meerdere punten overtreden. Te weten:
• Een mondelinge overeenkomst is geldig bij de wet.
• De algemene voorwaarden zijn niet persoonlijk overhandigd, en er is nooit gewaarschuwd voor eventuele kosten indien er waterschade zou zijn geconstateerd.
• Ze hebben geen bewijs dat de waterschade aan mij ligt, en niet bij het leveren van mijn mobiel al aanwezig was of dat het ontstaan is gedurende de reis.
• De tijd waarin mijn mobiel terug zou zijn is met meer dan een maand overschreden, dit geeft mij volgens de wet recht om mijn volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

Mijn broer is er alle keren bij geweest en kan getuigen van wat ze gezegd hebben.

Ze namen mij niet serieus, op een gegeven moment kreeg ik te horen dat ik maar de eerdere mails moest gaan lezen omdat ze niet meer gingen reageren (in andere woorden maar het kwam hier op neer)

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg van de kijkshop.
De wet geeft mij hier recht op, dus ik wil dat dan ook hebben.
Een andere telefoon vind ik niet goed. Ik hoef niets meer te hebben van die winkel wat betreft elektronica.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

Alle klachten die gemeld zijn door Jechiel