Klacht: Reparatie laptop duurt lang en slechte communicatie

op 15 juli 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Laptop in maart gekocht. Had al snel kuren. 9 juni opgestuurd voor reparatie. 1 mail gekregen dat het goed ontvangen was. Daarna geen updates. Via telefoon niet te bereiken. Via mail geen antwoord. Via chat wordt aangegeven dat laptop deze week retour zou komen. Deze week geen mail en geen laptop. Ik word moe van Redcoon en maak me zorgen om mijn laptop. Komt dit nog goed?

Als ik mijn laptop gerepareerd retour krijg en het mooiste zou zijn ook een excuses voor het ongemak. Maar ja, het laatste is helaas niet meer van deze tijd.

Bericht van Redcoon

1 jaar geleden - Beste Henk Kuipers, Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen jouw mening op prijs. Ik vind het vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent. Als eerst onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Wij zijn onlangs verhuisd en zijn helaas onverwachtste obstakels tegen gekomen betreft onze bereikbaarheid. Hierdoor hebben we enkele vertraging opgelopen en wij vinden het zeer spijtig dat onze klanten op antwoord hebben moeten wachten. Gelukkig zijn de problemen opgelost en zijn we weer te bereiken zoals het hoort. Excuses hiervoor. Een reparatie duurt gemiddeld 3 weken, ik wil graag voor je uitzoeken wat de status momenteel is en antwoord geven op je vraag, wanneer jouw laptop weer bij je afgeleverd wordt. Zou je jouw bestelgegevens kunnen mailen naar reviews@redcoon.nl, ik zoek de klacht graag verder voor je uit. Met vriendelijke groet, Bart Namens het redcoon Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Kuipers