Klacht: Reparatie kosten zelf betalen,terwijl het onder garantie valt

op 26 april 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

September 2014 een telefoonabonnement voor Samsung galaxy S4 afgesloten bij Student mobiel.
Sinds paar maanden,problemen bij het opladen/camera functie werkt niet/foto’s naar pc zetten werkt niet.
3weken geleden contact gehad met Samsung.
Zij hebben doorverwezen naar Dynafix.
Via de Site alles ingevuld.
Nette mail gehad,van wanneer ze de toestel komen ophalen en netjes op tijd opgehaald.
En nu komt het…
Week later een mail ontvangen dat het niet onder de garantie valt.
Terwijl tijdens het invullen van de formulier er duidelijk stond dat het onder de garantie valt,anders had ik het niet opgestuurd.
Geen reden waarom het niet onder de garantie valt.
Ik heb 2 opties,terug laten sturen naar mij,zonder reparatie en er ongeveer 50 euro voor uitgv.
Of laten repareren en de kosten zullen rond de 200 zijn.Terwijl het onder de garantie valt!!!
Ik heb ze vervolgens geprobeerd te bellen op een 0900 nummer .
Tot 2x toe niemand aan de lijn gekregen,maar wel 20 euro armer.
3de x wel na 12 min iemand aan de lijn gehad en die kwam met de smoes dat het niet onder de garantie valt,omdat er geen sticker met code in de telefoon zit,heb dat trouwens nooit geweten…
Terwijl ik mijn contract/doos/imei sticker alles naar ze toe heb gestuurd.
Ze beweren dat het geen origineel Samsung is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn toestel kosteloos wordt gerepareerd.
En ik het kosteloos thuis kan ontvangen.
Dynafix klantvriendelijk en servicegericht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 juni 2016 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij hebben tot onze spijt geen gegevens bij uw klacht mogen ontvangen waardoor wij u niet kunnen voorzien van een gerichte reactie.

Mocht uw klacht nog niet opgelost zijn willen wij u verzoeken ons dit te laten weten via een bericht op deze klacht zodat wij u alsnog kunnen voorzien van een passend antwoord.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 06 juni 2016 om 17:04 geantwoord

Ik ben pas tevreden als er contact met mij wordt opgenomen en het probleem wordt opgelost.
Volgens mij was mijn mailadres bekend...
Maar bij deze weer
anoeska_rambaran@hotmail.com
Telnr: 0640838880

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, zou u ons willen voorzien van het iRMA-nummer van de reparatie of het IMEI-nummer van het toestel waar dit om gaat? Dan kijken we uiteraard alsnog graag met u mee naar u klacht. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Anoeska_Rambaran

9 maanden geleden - IRMADRSA 13654466 IMEI 352168064063893

Alle klachten die gemeld zijn door Anoeska_Rambaran