Klacht: reparatie kosten van 363 euro !

op 21 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik heb via vodafone mijn telefoon opgestuurd , omdat ik een probleem heb met mijn batterij. deze is binnen 4 uur volkomen leeg. nu kreeg ik via vodafone een prijsopgave toegestuurd en dat ze de telefoon wel kunnen maken voor 363 euro ???? hiervoor kan ik zelf wel een nieuwe telefoon kopen. waar is de garantie die je hebt op de telefoon ? nee die valt er natuurlijk weer buiten…. ik wil dat dit opgelost wordt ,anders is ook ben ik ook weg bij vodafone .

dat dit voor een normaal bedrag gemaakt word. of eventueel gewoon zoals overal beschreven staat onder de garantie valt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 september 2017 om 11:07 geantwoord

Geachte klant,

Wanneer wij de gegevens erbij pakken zien we dat dit een Vodafone B2B toestel betreft. Hierbij geeft Vodafone geen tweede jaar garantie waardoor het toestel nu buiten garantie valt. Dit is niet iets dat wij voor u kunnen verhelpen. Wanneer u hetn iet eens bent met deze regeling dient u deze klacht voor te leggen bij Vodafone of de leverancier van uw toestel.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door kevin1122