Klacht: Reparatie iPhone

op 19 april 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had mijn telefoon 2 a 3 weken geleden mijn telefoon gebracht na de winkel waar ik het heb gekocht, omdat ik mijn telefoon liet vallen op de grond dus zit er een barst in. Ik kreeg na 3 dagen alleen een e-mail dat mijn telefoon afgegeven is bij Dynafix reparatie en dat ik nog email krijg over mijn telefoon. Ik kan zelf kijken op de site wat er gebeurd met mijn telefoon en er staat alleen maar dat ze nog op onderdelen wachten.. in de winkel zeiden ze dat ik het over 2 weken zou krijgen maar niks. Ik had dus weer gebeld en nu moet ik nog 2 weken wachten terwijl ik nog mijn abbo moet betalen en ik kan niks met mijn telefoon omdat die niet gemaakt is op de dag wanneer het mij gezegd is!

Als mijn telefoon weer helemaal klaar is en graag snel mogelijk want ik moet de abbo nog betalen terwijl ik er helemaal niks mee kan doen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer van de reparatie danwel het IMEI-nummer van uw toestel? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 juni 2016 om 08:52 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mshabo