Klacht: Reparatie iPhone 6

op 07 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Op 15 April 2015 heb ik bij SoZeker mijn mobiele telefoon, laten repareren. Heelaas heb ik een defect toestel terug gekregen. Ik heb over dit product de volgende klachten: ’Home’ knop niet goed terug gezet/werkt niet goed en het (nieuwe) scherm wat toen geplaatst is laat los. Dit heb ik gelijk gecommuniceerd met SoZeker.

Ik heb hun verzocht het product te repareren (of te vervangen). Meerdere malen zou mijn toestel opgehaald worden voor reparatie maar dat is tot heden nog niet gebeurd. Op een gegeven moment werd er voorgesteld dat ik zelf een reparateur mocht kiezen en SoZeker zou de kosten vergoeden, maar daarover heb ik ook niks meer vernomen vanuit SoZeker. Het laatste wat ik vernomen heb van SoZeker, sinds Februari 2016; is dat mijn geval in behandeling is. Ik heb recent nog geprobeerd om contact op te nemen met SoZeker, maar er wordt niet gereageerd. In de tussen tijd is er een jaar voorbij gegaan en betaal ik voor een service die ik niet ontvang.

Ik wens dat mijn toestel zsm kostenloos gerepareerd wordt door SoZeker of dat de kosten vergoed worden bij een reparateur van mijn eigen keuze.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 24 juni 2016 om 16:08 geantwoord

Geachte mevrouw Marchena,

Wilt u ons uw polisnummer zenden? Op basis van de hier getoonde adresgegevens kan ik geen informatie vinden. Bent u wellicht verhuisd in de tussentijd? U kunt dit sturen naar service.nl@ew-partners.eu. Beschrijf in de mail graag ook wat u precies van ons verwacht.

European Warranty Partners SE

Alle klachten die gemeld zijn door GabrielaCarolina