Klacht: Reparatie IPhone 6 16GB

op 22 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Via Typhone heb ik Mn iPhone 6 aangeboden ter reparatie. Nu krijg ik vandaag bericht dat het toestel geopend of gemaakt zou zijn door derden. Ik heb het toestel nieuw gekocht en weet zeker dat dit nooit is gebeurd. Nu voegt Dynafix een foto toe waar op te zien is dat de homebutton er scheef in ligt. Dit klopt ook aangezien dit ook Mn klacht is dat de home button niet meer werkte. Kort samengevat ben ik zeer ontevreden en voel me bedonderd door dit bedrijf. Toestel is nooit geopend door derden laat staan gemaakt.

Ik wil dat het gewoon kosteloos word opgelost zoals het ook hoort. Zit garantie op en is niets geks mee gebeurd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 september 2016 om 12:37 geantwoord

Geachte klant,

Ik zie dat u al contact heeft gehad via facebook met mijn collega. U heeft ervoor gekozen het toestel ongerepareerd retour te laten sturen.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij deze graag via facebook.

Renate
Wecare Dynafix

Heeft op 28 september 2016 om 13:02 geantwoord

Dynafix/Apple blijft erbij dat de telefoon door derden is geopend. Na meermalen dit benadrukt te hebben dat dit absoluut niet het geval is word je afgescheept door Dynafix dat je maar bij Apple moet zijn. Dynafix verschuild zich achter de regeltjes van Apple en neemt zelf geen moeite om het op te lossen. Ze sturen me door naar Apple, ik moet mijn verhaal daar maar neerleggen. Maar ik doe met Dynafix zaken niet met Apple, en wat heb ik als klant te maken met de regeltjes van Apple waar Dynafix zich aan moet houden? Ik ontvang de telefoon nu ongerepareerd retour, er komt zeker nog een vervolg op deze case. Klacht dus absoluut niet na tevredenheid afgehandeld.

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, uiteraard doet u zaken met Dynafix maar uiteindelijk is Apple de fabrikant en deze bepalen de voorwaarden. Wij als uitvoerende instantie hebben hier geen inbreng in en kunnen dan ook niet bepalen of een uitzondering van toepassing is of niet. Wanneer u het niet eens bent met de conclusie van Dynafix is de deur van Apple degene waar u dient aan te kloppen hiervoor. U heeft als klant alles te maken met de regels waaraan Dynafix zich dient te houden, dit zijn namelijk de garantievoorwaarden waar u aanspraak op maakt in deze case. Deze bepalen wij niet maar worden opgesteld door Apple. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy88