Klacht: Reparatie iphone

op 30 januari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn iphone heb ik terug gebracht naar tmobile,krom getrokken.nu is die bij dynafix nagekeken,en zei concluderen dat die niet in de garantie tijd gerepareerd kan worden,en ze stellen me nu 3opties.optie 1,422 euro betalen voor het omruilen van het toestel,optie 2 onderzoek kosten betalen en het toestel terug ontvangen,of optie3,afstand doen van mijn toestel tegen 0 euro.mijn iphone valt nog onder garantie,en ze geven geen optie voor het te repareren.vreemd.

Naar mijn inzicht valt het gewoon onder de garantie

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht Mickey2

8 maanden geleden - 355400082813067,dat is mijn imei nummer,en hoe de telefoon op de foto is,zo heb ik hem niet ingeleverd bij tmobile.vind het erg triest dat dit gebeurd .het gaat om een iphone 6s

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, De staat van het toestel is de staat waarin wij het toestel ook hebben ontvangen. Tevens bevestigd de klachtomschrijving deze staat ook: Backcover past niet meer in de behuizing Toestel is scheef getrokken|Continu Daar een behuizing niet uit zichzelf krom trekt en dit alleen voorkomt door foutief gebruik is de prijsopgave terecht opgemaakt conform de garantievoorwaarden van de fabrikant. Wanneer u het hier niet mee eens bent kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht voor te leggen bij de garantieverlener. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Mickey2

8 maanden geleden - Nou,ik weet toch wel heel zeker dat het anders is ,en zo gauw ik mijn toestel terug heb zal ik verdere stappen onder nemen,want ik kan bewijzen dat het er niet zo uit zag.het toestel was krom,en niet uit elkaar zoals op de fotos.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 februari 2018 om 09:46 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mickey2