Klacht: Reparatie Huawei niet mogelijk?

op 31 augustus 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Officiële Huawei reparatie punten geven aan dat het scherm en lcd paneel voor de P8 Lite 2017 niet verkrijgbaar is. Levertijd onbekend. Dyynaflex geeft bij navraag alleen een reactie dat het streven is om reparties binnen 5-10 dagen op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik de garantie krijg dat dit binnen 10 werkdagen opgelost is of anders een nieuw toestel krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Rammies

8 maanden geleden - Goedendag, Het Imei nummer is: 862550039886628.

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Op het opgegeven imeinummer kunnen wij spijtig genoeg geen reparatie terugvinden. Kunt u deze nogmaals controleren? Kunt u ons anders van het iRMA nummer voorzien welke u na de aanmelding heeft ontvangen? Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Rammies

8 maanden geleden - Dat klopt, ik heb de telefoon niet afgegeven bij zowel Apples b Berry niet als zowel de Mediamarkt. Vreemd dat zij beide binnen 5 minuten kunnen aangeven dat zij de onderdelen niet hebben en dat er levertijd op zit. Waarom kan u dat niet?

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Onze welgemeende excuses, wij hebben de originele klacht niet goed gelezen. Het is voor ons inderdaad niet mogelijk om vooraf na te gaan of onderdelen op voorraad zijn. De reden hiervoor is dat wij meer dan 2000 toestellen per dag repareren. Wanneer wij nu aangeven dat er een voorraad is kan het zijn dat deze er niet meer is zodra uw toestel bij ons binnen is. Hier doen wij nooit uitspraken over. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Rammies

8 maanden geleden - Oké, andersom kan u het dan wel. Wat is de laatste tijd de gebruikelijke reparaties tijd van de gerepareerde Huawei P8 lite 2017 waarvan een lcd met scherm vervangen werd. Pak van vorige week al deze toestellen. Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat u dat na kan zien als u wilt. U huidige voorraad wordt namelijk ergens op gebaseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 12 september 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie. Zoals reeds aangegeven hebben wij geen inzage in de voorraad van onderdelen. Mocht dit wel zo zijn, dan hadden wij u graag een antwoord gegeven op de door u gestelde vraag. We kunnen u hierin echter niet van een antwoord voorzien.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynafix Wecare-team.

Heeft op 12 september 2017 om 16:40 geantwoord

Het is de bekende weg. Dealers geven aan geen onderdelen te krijgen en zij blijven doen alsof hun neus bloed.

Alle klachten die gemeld zijn door Rammies