Klacht: Reparatie airfryer voor garantie

op 25 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn airfryer voor reparatie (garantie) gestuurd naar philips. De electronica werkte niet zoals het behoorde. Na anderhalve week pas kreeg ik een opgave van de kosten, waarbij bleek dat hij beschadigd aangekomen was. Ik kreeg een opgave van de kosten die deze beschadiging zou kosten. Als ik betaal heb sturen zij de airfryer af. Wie zegt mij dat deze beschadigd is aangekomen en waarom niet gelijk gemeld. Uiteindelijk heb ij maar betaald om hem terug te krijgen, wat schets mijn verbazing toen ik hem terugkreeg was het een andere airfryer, wel een gebruikte. Ik vind dat geen garantie van philips.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe airfryer daar mijn eigen airfryer waarschijnlijk niet te repareren was

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MV Tiel