Klacht: reparatie 6876674 niet goed uitgevoerd

op 04 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na een paar dagen mijn telefoon weer in gebruik te hebben, deed de ‘home’ knop het niet meer en blijkt het scherm niet goed vast te zitten.

Graag zouden wij de telefoon weer kosteloos naar jullie terug sturen voor reparatie of bij ons in de buurt laten maken en dan zijn de kosten voor Dynafix.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Ik heb de klacht en het dossier bekeken en ik heb de problemen voorgelegd bij onze Apple specialist. Ik kom zo snel mogelijk met een inhoudelijke reactie bij u terug. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Wij willen u vragen het toestel opnieuw aan te melden zodat wij de klachten met de homebutton voor u kunnen oplossen. De specialist zal ervoor zorgen dat de klacht met extra zorg bekeken wordt. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 september 2016 om 09:29 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door caskruijt