Klacht: Reparatie

op 14 november 2019 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

30 november heb ik een defecte accu telefonisch gemeld en dat heeft de fietsenwinkel in de buurt ook gedaan. Ik zit nu al meer dan 2 weken zonder fiets en wordt niet op de hoogte gehouden of niet terug gebeld. Binnen 14 dagen moeten zij een reparatie uitvoeren. Maar zij tellen de eerste dag op het moment dat het binnen komt in het reparatie centrum… de accu is pas een week later opgehaald maar dat telt niet. Fietsenwinkel.nl is heel snel bij het bestellen van de fiets maar als er iets mis is geen gehoor en slechte service.

Als ik vandaag nog een nieuwe accu krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fietsenwinkel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Hallo Dena,Wat vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik kan me voorstellen dat je de nieuwe accu graag snel ontvangt.We gaan de accu bij ons nog eens testen. We hebben de accu al een tijd geleden willen ophalen, maar door miscommunicatie met het servicepunt heeft dit wat langer geduurd, excuses. We gaan hier snel mee aan de slag.Met vriendelijke groet, Bas - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Dweide

2 maanden geleden - Vandaag 20 november en waarschijnlijk 21 november als jullie dit lezen, heb ik nog steeds geen accu, nog steeds geen bericht ontvangen. De mail naar radar is al gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Dweide