Klacht: Reparatie

op 11 juni 2019 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Een iPhone 6 plus opgestuurd omdat deze niet meer aan gaat. Telefoon is van februari 2018. Na meerdere malen bellen om de status na te gaan, is de telefoon terug richting belsimpel. Ik zal hem met 2-4 dagen weer in huis hebben. Na 5 dagen eindelijk de telefoon weer in huis om er tot mijn verbazing achter te komen dat hij NIET is gerepareerd. Volgens het reparatiebedrijf missen er 2 schroefjes uit de behuizing waardoor zij ervan uit gaan dat de telefoon door een derde is opengemaakt. Derhalve vervalt de garantie. Het bedrijf heeft de telefoon wel opengemaakt en na de test bleek het moederbord kapot te zijn wat zij niet kunnen repareren. Uiteraard direct gebeld met BelSimpel en gezegd dat de telefoon nooit eerder bij een reparateur is geweest en ik aanspraak wil maken op de garantie. Op het bijgevoegde formulier van de reparateur staat dat er een foto is van 2 missende schroefjes (terwijl de telefoon dus open is geweest) die is opgevraagd door BelSimpel en daar moet ik nu weer 5 werkdagen op wachten. Op mijn vraag waarom ik een telefoon zou repareren bij een ander terwijl er garantie op zit konden zij mij geen antwoord geven maar ik had niet het idee dat ik word geloofd. Nu dus al bijna een maand zonder werkende telefoon…….

Als de telefoon kosteloos word gerepareerd of vervangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 03 juli 2019 om 11:57 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Fam. J.

1 jaar geleden - Tegen betaling van €142,50 een 2de hands toestel aangeboden gekregen. Als je hier niet mee akkoord gaat is het voor BelSimpel klaar! Absurd slechte service.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. J.