Klacht: Reparatie

op 03 september 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst heb ik mijn telefoon opgestuurd omdat er een software fout opgetreden was. Ik kreeg een mailtje van Dynafix dat de geluidsknoppen het ook niet deden en dat ik daar voor moest betalen omdat dit een val-schade was. Ik heb nooit last gehad van kapotte geluidsknoppen en heb een stevig hoesje tegen val-schade. Ik moest dus Dynafix terugbetalen voor een klacht die ik niet had en ze willen mijn telefoon ook niet meer terug sturen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn telefoon gerepareerd terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht Ruben11111

3 maanden geleden - Beste Dynafix, Het IMEI-nummer is 865878033532386. Mijn telefoon is gisteren teruggestuurd. Hier moest ik € 36,30 voor betalen, terwijl er niks aan gedaan is. Zelfs de softwarefout is niet opgelost!! Dit valt natuurlijk onder de garantie. Ik ben nu al meer dan € 40,- kwijt en mijn telefoon is nog steeds stuk. Met vriendelijke groet, Ruben

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 september 2018 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Megens,

Als officieel reparatiebedrijf hanteren wij de voorwaarden van de fabrikant. Wanneer een toestel fysieke schade heeft door foutief gebruik vervalt hierdoor de garantie. In een dergelijke situatie is een reparatie onder garantie dan ook niet mogelijk. Wanneer u het niet eens bent met deze voorwaarden kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht bij de fabrikant voor te leggen. Wij kunnen niets voor u betekenen in deze zaak.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynafix Wecare-team.

Heeft op 11 september 2018 om 15:54 geantwoord

Beste Dynafix,

Ik heb al eerder gezegd dat ik GEEN LAST heb gehad van defecte geluidsknoppen. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen dat hier onderweg iets is misgegaan. Ook heb ik meer dan 40 euro betaald voor helemaal niks! Dit wil ik graag terug. Ik heb hier niks voor gekregen en ben alleen mijn telefoon een lange tijd kwijt geweest! Ik zou het erg fijn vinden als er deze keer naar een REDELIJKE oplossing wordt gekeken.

Met vriendelijke groet,
Ruben Megens

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben11111