Klacht: Reparatie

op 27 november 2016 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ruim 3weken geleden mijn nieuw hoortoestel teruggebracht naar de winkel omdat ik het niet schoon kon maken.
Dit werd ook geconstateerd in de winkel.
Ik vind het erg om het al ruim 3 weken te moeten missen, en nog steeds moet afwachten.
Hopenlijk weten jullie wat het is om je gehoor te moeten missen.

Gewenste Oplossing:

Tot nu toe zeer ontevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 29 december 2016 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Laak,

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Wij hebben met ons team besproken dat wij de klant beter op de hoogte moeten houden tijdens het tussenproces. Het oorstukje was de volgende dag binnen en is inmiddels door u opgehaald. Onze medewerkster heeft u nog nagebeld om te vragen of alles naar tevredenheid is opgelost en wij zijn blij te vernemen dat u tevreden bent.
Tevens willen wij u danken voor uw e-mail waarin u aangeeft blij verrast te zijn met onze attentie in de vorm van een boeket bloemen voor het ongemak.

Wij zijn blij u weer als een tevreden klant te kunnen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Beter Horen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door franklaak