Klacht: Reparatie

op 12 oktober 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Het ophalen van mijn toestel ging soepel. Daarna is mij vertelt aan de telefoon dat de reparatie 5- 10 werkdagen zou duren. Geen probleem denk ik.

Na 1 maand wachten heb ik weer gebeld naar de klantenservice. Zij heeft toen gezegd dat mijn mobiel nog steeds ongeattendeerd bij hen lag. Ze gingen ermee aan de slag.

Nadat nog 2 weken verstreken waren heb ik weer gebeld. Er was naar mijn mobiel gekeken, maar hij was niet meer repareerbaar. De logische stap is dan om mij een nieuw toestel te geven of tenminste een vervangend toestel. Dit deden ze niet, omdat ze geen vervangende toestellen op voorraad hadden. Een andere smoes was dat Samsung blijkbaar geen onderdelen meer leverde. Een leuk verhaal, maar als mijn mobiel niet repareerbaar meer is heb ik ook weinig behoefte aan onderdelen, toch EWP? Mijn respons was ook dat dit zeer onwaarschijnlijk is voor een biljoenen bedrijf. Hun reactie: ”Google het maar”. Dat heb ik gedaan en ik heb niks gevonden. Ze hebben in elk geval verzekert aan de telefoon dat ze een mail hogerop zullen sturen om tot een oplossing te komen. Ik zou een antwoord krijgen binnen ongeveer 2 dagen.

Na een week heb ik nog steeds niks ontvangen, dus ik heb weer gebeld. Dit keer kwamen ze met precies dezelfde inhoudsloze boodschap. We gaan er spoed achter zetten, het Samsung onzin verhaal en ze gaan nog een mail sturen naar het hogere personeel.

Ik schrijf deze klacht 4 dagen later na mijn laatste telefoontje. Nog steeds 0 reactie. Ik zal straks maar weer gaan bellen. Heerlijk om zo die belminuten te verspillen…

De service van EWP is de slechte die ik in jaren heb meegemaakt. Ik raad dan ook iedereen af om bij dit verzekeringsmaatschappij een contract af te sluiten. Je zal jezelf op deze manier veel kopzorgen besparen.

De oplossing van mijn probleem is heel simpel. Geef mij een nieuwe Samsung Galaxy S5 of een vervangingstoestel. Ik betaal iedere maand netjes mijn contributie, dus hier heb ik recht op! Zo moeilijk zou deze oplossing niet moeten zijn voor een groot reparatiebedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens25