Klacht: Reparatie

op 30 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was onlangs een probleem met dit toestel, we hebben deze opgestuurd en hebben na 3weken nog geen gehoor, we betalen het abonnement gewoon door, maar er word geen gebruik gemaakt van de gegevens omdat te telefoon bij het reparatie bedrijf is.
Het gaat om de samsung galaxy S6
De telefoon is pas3 maanden oud.
We hebben het bedrijf geprobeerd te bereiken maar kregen geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

Als het geld voor het betalen van het abonnement teruggestort word, en we gehoor krijgen van het reparatie bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hailma04