Klacht: Rentals cars draait bewust alle feiten om

op 14 juni 2019 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Op 2 januari 2019 contact ik Rentalcars omdat ik een verkeerde auto heb gekregen. Het verhuurbedrijf dat de auto uitgeeft wil geen contract veranderen! Ik moet 2 dagen wAchten en upgrade betalen en contract verlengen. De helpdesk adviseert DOE HET EN STUUR DE REKENINGEN alles wordt overgemaakt.
Na 6 maanden discussie ontkent Rentakcars dit gesprek
2 omdat ik gezegd heb dat ik American Express ga contacteren wordt de case gesloten! Dit is echter niet gebeurd. Ik kan de case heropenen maar ik krijg geen pincode. Eerst zou spam of google de oorzaak zijn. Uiteindelijk blijkt de pin niet gestuurd te zijn omdat ze niet willen dat ik de case heropen.
Ook op een alternatief adres komt geen pin.
3 eerst wordt mij alleen een upgrade vergoeding aangeboden maar ik wil alles. Deze weigering betekent dat ik uiteindelijk niets krijg.

Het verhaalt duurt nu 6 maanden. Een NL dame is bloednerveus en gooit de hoorn erop.ik krijg niets overheerst ze sprekend.

Ik hoop dat meerderen dit herkennen!
Schrijf mij dan
Robertriedijk@gmail.com

Alles moet betaald worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertordam