Klacht: Ongevraagd abbonement

op 02 oktober 2018 over Rendement in de categorie Magazines

Werd maanden geleden telefonisch benaderd of ik vrijblijvend gratis het blad wilde ontvangen met een heel verhaal erbij door zo’n snelle gladde verkoper, ik zelf sta op de Markt en was ook mensen aan het helpen dus telefoontje kwam eigenlijk totaal niet uit, maar hij bleef maar doorgaan en vertelde dat het geheel gratis was etc. dus ik kreeg het blad thuisgestuurd geheel gratis maar na een poosje kwamen de rekeningen en ik heb geprobeerd om deze mensen te bereiken, mail gestuurd etc niet te bereiken en na een poos niet gehoord te hebben valt er nu een brief binnen 2 eigenlijk vlak na elkaar met het dreigement dat er een deurwaarder komt als ik niet meteen 320,75 euro betaal.
Het is super onbeschoft en ik wil het er niet bij laten zitten.

Ik zou graag willen en velen met mij zie ik wel dat deze organisatie opgerold gaat worden en hardwerkende mensen met rust laat , ik wens dit niet te betalen en ik heb geen interesse in een abonnement van Rendement

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rendement

Heeft op 05 oktober 2018 om 10:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door vrosch