Klacht: Renault Twingo

op 09 juli 2012 over Autobedrijf Rico in de categorie Autodealers

Ik heb bij Auto bedrijf Rico in Helmon een auto gekocht namelijk een Renalt Twingo 1997. Gezien via marktplaats soepele email contact gehad moet haast wel als men iets wil aansmeren.Auto gaan halen auto was tekoop voor 700 euro heb kunnen afdingen naar 550 euro.Eenamaal in Helmond aangekomen hebben we rondje gemaaklt met de auto hier en daar waren wat mankementen Rico eigenaar en vader die zouden de mankementen gaan maken zodat ik de volgende dag me auto kon gaan ophalen. Rechter raam kant was het motortje stuk raam gaat niet meer open en bijrijder kant binnen stuk deur lag open moest gekit worden.Er werd beloofd dat geregeld zou worden.Heb nog gevraagd u weet zeker dat de auto in oede staat is niet dat ik straks pech onderweg krijg want heb 3 kleine kids bij me nee zegt de eigenaar helemaal goed in order pas alles veravngen ect ect. Volgende dag terug gekomen schijnt dat de motortje nog niet binnen was want die hadden e zogenaamd besteld. De deur was imiddels dicht gekit met zwarte plakband was ik totaal niet mee eens als antwoord gaven ze dit is het beste wat we hebben kunnen vinden en dit is een auto garage mensen. Nou op mij goede vertrouwen naar het bedrijf toe heb ik er in geloofd dat hij het motortje zou opsturen we zijn nu een maand verder en nog geen motortje ontvangen. En dat is nog niet alles onderweg naar rotterdam Kwam er rook uit de motor kap auto begon te happeren moest aan de kant met 3 kleine kinderen in de auto aan de snelweg wat moest ik doen anwb heeft me weggesleept helemaal vanuit midden helmond snelweg anar rotterdam en daar me auto gebracht naar de garage en anwb meneer was zo lief dat die ons nog thuis heeft afgezet.Volgende dag heb ik gelijk gebeld met de garage ze wilden er niks van afweten stelletje oplichters ze wisten ineens nietr meer wie ik was ben OPGELICHT.Diverse mails gestuurd smsjes nergens wordt opgereageerd. Heb nu een kapote auto alles was er kapot aan koppaking dynamo alles eigenaren van de garage hebben gezegd dat alles vervangen was en nieuw alles dit was een leugen hoe kunnen ze een moeder met 3 kids zo erg belazeren je gaat toch geen kapotte auto aan mensen verkopen dit is onacceptabel Bijdeze mensen denk 2x na als u bij deze garage een auto wil gaan kopen ze zijn in het begin lief en aardig maar als ze toe kunnen slaan doen ze het weggeooid geld. Maak kosten waren 600 euro duurder dan waar ik de auto voor heb gekocht, en dat tegen me goede vertrouwen naar dit bedrijf toe gekocht.Mensen weet waar je aan begint als je bij www.autorico.nl wat gaat kopen pure oplichterij zowel zijn vader al zijn zoon ze spelen onder een dak UITKIJKEN

Ik ben tevreden als ze tenminste excuses aanboden eerlijk erover zijn geweest en dat ze iniedergeval mee helpen in de kosten van de auto en het motortje die ze hebben beloofd op te sturen nooit gebeurt

Alle klachten die gemeld zijn door ziani