Klacht: Renault Twingo

op 12 november 2015 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

In Juni een Renault Twingo gekocht die beschreven stond i.z.g.s. Voor mijn dochter.
Na het ophalen en betalen van de auto begon gelijk de ellende. Kreeg te horen dat de sleutel kwijt was, geen probleem, kreeg ik een nwe voor. Werd niet bij vertelt dat de achterklep niet meer op slot kon omdat ze de centrale vergrendeling hadden uitgeschakeld , dus niets in de auto laten.. controle lampjes die niet branden van de km stand etc. Gordel die het niet deed. Na tig keer contact, leenauto gehad, zouden alles in orde maken. Nu zitten we met een ingeboord achterklepslot. Al 3 wieldoppen verloren die niet vastzaten, waar we nieuwe voor zouden krijgen. De auto maakt een raar geluid op de snelweg. Dashboard verlichting brand voor de helft. Als je de verwarming aanzet, die stinkt zo dat je bijna onwel wordt. En dan over de onderkant nog niet te spreken. Kortom een gevaar op de weg. Mijn dochter zit hier met een kind in. Heb hem vele malen gevraagd het op te lossen. Hij heeft mij overal geblokkeerd om contact te krijgen.Noemt me een idioot! En zegt dat hij zijn bedrijf 2 weken geleden verkocht heeft. Marktplaats staat vol met zijn auto\’s die hij te koop heeft gezet, dus liegt.

Ik ben tevreden als hij de auto terugneemt en mij mijn geld teruggeeft, ik wil voor mijn dochter en haar kind een betrouwbare auto
Straks kunnen we dit niet meer na vertellen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Renault Twingo

1 jaar geleden - Tot nu toe nog steeds niets gehoord. Wat een waardeloos bedrijf!!! Service tot aan de deur!!!

Reactie van de melder van de klacht Renault Twingo

1 jaar geleden - Hoelang gaat dit nog duren???? We moeten hem nu ook al aanduwen..Wat een klote bedrijf!!!!!!!!! Rinie heeft totaal geen manieren, alleen maar excuses over zijn eigen elllende waar de klant geen boodschap aan heeft!!

Reactie van de melder van de klacht Renault Twingo

11 maanden geleden - Update Kosten tot nu bijna € 700 euro, waaronder een wiellager en er brak een vering bij t wiel af tijdens t rijden. Dochter kan t nog na vertellen omdat ze nog geen 50 reed in een bocht! De auto is goedgekeurd door APK Keurstation Capelle aan de Evertsenstraat in Capelle ad Ijssel, hoe is dit in godsnaam mogelijk!! 2 bedrijven in gebreke, AUTOBEDRIJF EUSTAGIO EN APK KEURSTATION CAPELLE EN NIEMAND DOET IETS, GEEN GELD VOOR EEN ANDERE AUTO EN NIEMAND DIE EEN AUTO MET DIVERSE GEBREKEN WIL KOPEN.....1 WOORD VOOR.....OPLICHTERS!!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Renault Twingo

6 maanden geleden - Inmiddels jaar verder, nu is het contactslot kapot omdat hij er zelf een oud slot in had gezet.Pas ook weer €400 aan verspijkerd, nu is hij dus rijp voor de schroot.. Al deze positieve reacties hier, zijn in opdracht van Rinie....hij is asociaal in zijn gedrag, drukt je weg, bokkeert je app en mail. Kortom 1 grote louche bende garage Eustagio!!!! En zijn vader doet vrolijk mee, dat is nog het ergste.... Kortom een bedrijf wat gesloten zou moeten worden. Stelletje oplichters!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Renault Twingo