Klacht: Rembourskosten

op 16 juli 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op de site van miniInthebox een aantal dingen besteld. De verzendkosten zouden gratis zijn. Ik heb betaald met mijn creditcard. Eens 2 dagen kreeg ik een bevestigingsbrief email waarin vermeld stond dat mijn betaling was ontvangen en dat de bestelling verzonden was. Na ruim 20 dagen kwam er een koerier aan de deur om het pakketje te bezorgen. Nu bleek echter dat er 18,58 euro aan rembourskosten betaald moesten worden. Omdat ik het hier niet mee eens was, omdat de producten gratis zouden worden verzonden, heeft de koerier het pakketje weer meegenomen.
Ik heb op de site van miniInthebox gekeken, maar hierop is nergens duidelijk te vinden dat er toch onverwachte rembourskosten aan een bestelling verbonden zijn.
Ik heb tevens meerdere keren via het online vragen-formulier om opheldering hierover gevraagd, maar ik krijg geen antwoord op mijn vraag. Ik krijg enkel een standaard mail terug met daarin de meest gestelde vragen.
Ik heb nu dus geen producten, maar wel betaald en al ik de bestelling wel aanvaard ben ik nog eens 18,58 euro kwijt.
Tevens vindt ik het zeer klantonvriendelijk dat er geen telefonische klantenservice is.

Dat de rembourskosten niet betaald worden of dat ik het door mij betaalde bedrag terug op mijn rekening gestort krijg.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 08:27 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox