Klacht: Remblokjes spex

op 12 augustus 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Wij hebben skeelers gekocht bij de Perry (spex 80A, 84 mm), waar met veel plezier gebruik van gemaakt is. Helaas zijn de remblokken versleten, en zouden graag nieuwe halen zodat de skeelers weer gebruikt kunnen worden. Bij de Perry werden we doorverwezen naar het internet. Ik heb gezocht, maar geen remblokken kunnen vinden voor dit merk. Wat heel apart is.

Graag zou ik willen weten welke remblokjes (als alternatief) ik het best kan kopen voor deze skeelers, als er echt geen reserveblokjes beschikbaar zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Reactie van de melder van de klacht valerieK

10 maanden geleden - Ik vind het heel vreemd dat mijn klacht niet in behandeling wordt genomen, terwijl hier gewoon een oplossing is geboden: https://www.klacht.nl/remblok-spex-skates/ Zou u mij in ieder geval kunnen helpen met een alternatief vinden?

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 15:48 geantwoord

Beste Valerie,

Wij betreuren het zeer dat de remblokjes van de skeelers versleten zijn. Helaas verkopen wij inderdaad geen onderdelen van deze skeelers.
Als ik op Google een zoekopdracht plaats voor Spex Skeelers onderdelen, tref ik een aantal mogelijke websites aan die wellicht de remblokjes wel verkopen.

Mijn excuses voor de teleurstelling.

Perry Sport Klantenservice

Heeft op 13 maart 2018 om 19:39 geantwoord

Ik heb zelf al meerdere keren op hiervoor gegoogled. Maar op heden niks gevonden. Zou u voor mij de link van de winkel kunnen sturen die deze spex remblokken aanbiedt? Dat zou ontzettend handig en fijn zijn.

Groeten, Valerie

Alle klachten die gemeld zijn door valerieK