Klacht: Remblokjes Spex

op 13 februari 2018 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb mijn Spex skates al een tijd, en mijn remblokje is daarom versleten. Gebeld met de klantenservice, ze vonden het ook erg vervelend maar er was geen enkele oplossing of alternatief blokje aan te bieden. Er werd me verteld “tja, na een aantal jaar moet je misschien maar nieuwe skates kopen”. Dat is toch jammer? Terwijl de skates nog in prima staat zijn, het enige wat ik niet meer kan is nu veilig ermee skaten!
Dat is net alsof je bij de fietsenmaker komt met een kapotte rem en hij/zij zegt: Ja, sorry, je hebt je fiets al een tijd, misschien moet je een nieuwe kopen.
Ik vind dit echt een HELE slechte oplossing! Dit is het huismerk skates van Perry Sport, een slechte koop dus voor de lange termijn!

Ik zou graag of nieuwe remblokjes van Spex toegestuurd krijgen, of een alternatief aangeboden krijgen.

Ik zie dat er remblokjes opgestuurd zijn n.a.v. een eerdere klacht
Dus dat moet hier ook kunnen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 15:49 geantwoord

Beste Frida,

Wij betreuren het zeer dat de remblokjes van de skeelers versleten zijn. Helaas verkopen wij inderdaad geen onderdelen van deze skeelers.
Als ik op Google een zoekopdracht plaats voor Spex Skeelers onderdelen, tref ik een aantal mogelijke websites aan die wellicht de remblokjes wel verkopen.

Mijn excuses voor de teleurstelling.

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CFH