Klacht: Remblokjes skeelers

op 31 maart 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

2 jaar geleden kocht ik skeelers bij Perry sport in nijmegen, omdat zij garrandeerde dat ik altijd nog losse onderdelen kon kopen! Nu heb ik heel internet na gezocht, en gebeld naar filliaal in nijmegen, werknemer gaf aan dat hij een bon moest hebben??? Ja die bewaar ik niet omdat ik van plan ben om ooit remblokjes te gaan kopen???????
Hij kon mij niet verder helpen..nou jammer dan, voor niets duurzame skeelers gekocht. Het zijn nu dus wegwerpskeelers..heel jammer want verder zijn de skeelers nog heel mooi.

Wanneer er een passend remblokje voor de spex skeelers word gevonden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Perry Sport

3 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Roelofs, Wij betreuren het zeer dat de remblokjes van de skeelers versleten zijn. Helaas verkopen wij inderdaad geen onderdelen van deze skeelers. Als ik op Google een zoekopdracht plaats voor Spex Skeelers onderdelen, tref ik een aantal mogelijke websites aan die wellicht de remblokjes wel verkopen. Mijn excuses voor de teleurstelling. Met vriendelijke groet, Perry Sport Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Famroelofs

3 maanden geleden - Ok bedankt voor uw reactie, ik zal eens gaan zoeken!

Alle klachten die gemeld zijn door Famroelofs