Klacht: Rekeningen tot en met

op 25 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Heb bergen met rekeningen gekregen van Luxstyle.
Waar het van is, ik heb geen idee. Ik heb nog nooit iets bij ze besteld en ook nog nooit wat van ze ontvangen. Zij hadden het over dat wimperspul, tandenbleekstrips, blackmaskers en wimperstempels ofzoiets.
Heb gebeld, niet bereikbaar. Heb gemaild, retour moest via de site. Gaf ik aan nooit iets te hebben ontvangen als alleen de rekeningen, sorry mevrouw u zult moeten bewijzen dat u niets heeft ontvangen of een bewijs van terugsturen. Hoe dan? Als ik nog nooit iets heb ontvangen behalve de rekeningen? Al mijn gegevens waren juist! Ik woon alleen met mijn dochtertje (4 jaar) dus zij zal het niet besteld hebben, heb geen ‘vijanden’ en hier in de wijk weet niemand mijn gegevens als alleen de straatnaam. Ik heb zelfs tot vanochtend nog nooit de site of advertentie van ze geopend. Ik betaal geen cent!

Sluiting bedrijf

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 02:40 geantwoord

Beste ,

We kunnen slechts een enkele e-mail van 11 augustus 2016 terugvinden waarin het volgende wordt gesteld:

\"Ik heb op 26-07-2016 eenmaal de Quickmax besteld. Het artikelnummer is 527 en het factuurnummer is LXNL3994717. Graag zou ik instructies ontvangen hoe ik dit retour kan sturen.\"

We hebben in reactie hierop de retourinstructies verstuurd, maar geen reactie of retournering ontvangen.

We verkopen geen tandenbleekstrips of wimperstempels. Deze facturen zijn dus van een andere aanbieder.

Heeft op 29 april 2017 om 09:20 geantwoord

Het is begin september retour gestuurd. Daarna heb ik nog enkele rekeningen gekregen, maar nooit het bedrijf kunnen contacteren.
Ik wens dan ook verder geen rekeningen meer te ontvangen. Het was vooraf al nooit besteld.

Bericht van Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Beste , Heeft u een bon of een track- en trace code ontvangen van uw retournering in september? We hebben uw e-mail in augustus in goede orde ontvangen. U kunt hetzelfde e-mail adres gebruiken om onze klantenservice te bereiken. Bovendien geeft u in de e-mail aan dat u de Quickmax heeft besteld. De bestelling werd destijds niet in twijfel getrokken.

Reactie van de melder van de klacht timsaa

3 maanden geleden - Klopt, iemand anders had dat besteld en destijds ook gemaild daarover. Ikzelf heb nooit wat besteld, echter alleen retour gestuurd. Heb daar een bon van gehad, maar die heb ik weggegooid. Bewaar dat nooit zo lang

Bericht van Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Beste , De bestelling is geplaatst onder hetzelfde e-mailadres dat u hier als contact heeft opgegeven en staat onder een corresporendere naam. Bovendien is dit ook de persoon en e-mailadres waarvan we de e-mail hebben ontvangen. Als u van mening bent dat uw persoonlijke gegevens zijn misbruikt en u deze niet zelf heeft opgegeven, dan willen we u verzoeken om aangifte te doen van identiteitsfraude bij de plaatselijke autoriteiten. Stuur ons s.v.p. een kopie van deze aangifte als u gebruik van deze optie wenst te maken. Zonder de goederen retour te ontvangen of een bon waaruit geconcludeerd kan worden dat de retourzending is aangekomen in ons warenhuis, kunnen we anders, zonder deze kopie van identiteitsfraude, helaas de factuur niet sluiten.

Reactie van de melder van de klacht timsaa

3 maanden geleden - Klopt, alles onder mijn naam, e-mail en zelfs IP adres. Aangifte doen ben ik nu te laat mee en dat weten jullie ook best! Bedankt voor de service (niet). Aangezien er niet serieus op ingegaan wordt, sluit ik het af. Nogmaals ik wens geen rekeningen meer te ontvangen, ik betaal niet voor iets dat niets voor mij was én retour is gestuurd (omdat ik geen bon meer heb -_-').

Bericht van Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Beste , Als het vanaf uw adres en IP-adres is geplaatst, dan betekent dit dat de persoon dit vanaf uw huishouden heeft geplaatst. U zult in dat geval de kosten bij deze persoon moeten achterhalen. Daarnaast wordt er in de eerste e-mail aan ons niet aangegeven dat u zelf niet de bestelling heeft geplaatst. Er wordt gesproken in ik-vorm dus wij gaan er dan vanuit dat u de bestelling heeft geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door timsaa