Klacht: Rekeningbeperkingen

op 21 mei 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Mijn PayPal rekening is sinds bijna 4 maanden geleden beperkt waardoor ik geld geld van mijn PayPal rekening gebruiken en niet kan overmaken naar mijn eigen rekening. PayPal is gewoon onmogelijk te bereiken per telefoon. Als ik hun per berichten benader, geven ze gewoon automatisch en algemeen instructies die nergens opslaan. Die helpt me dus nooit. Ik ben maanden lang bezig om hun hulp te veagen, maar ze helpen mij niet goed. Ik vind het zeer oneerlijk dat ik hun niet kan bereiken per telefoon maar andersom eel. Ik heb nu geen oplossing wat en hoe ik verder. Eigenlijk heb ik het geld van mijn hele familie op mijn PayPal rekening overgemaakt voor het zeer belangrijke activiteit. Dus het is heel erg dat het bedrag ongebruikbaar op PayPal staat.

Ik word tevreden, als mijn PayPal rekening geen beperking meer heb en dus als ik mijn geld naar mijn eigen rekening kan overmaken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lakpa Dolma Tamang