Klacht: rekening voordat je een abbonement hebt

op 22 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens de klantenservice start de periode per 20 september maar volgens de andere klantenservice medewerker pas als alles werkt. volgen de factuur staart het al 15 dagen eerder dan het contract start en verrekend kan er pas worden op de volgende factuur.

en de eerste monteur kon het signaal niet op de kabel krijgen dus nu een week wachten op de volgende monteur. dus voor de 27ste is er in ieder geval geen signaal op de kabel, en dat zou dus de eerste datum zijn dat ik echt klant ben!

Gewenste Oplossing:

als de eerste rekening als niet verzonden wordt beschouwt en de komende rekening pas ingaat als het inderdaad echt werkt en dan ook met de beloofde korting van aansluitingen en 12 maanden per die ingangsdatum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1531aj