Klacht: rekening van niet geboekte vakantie

op 21 april 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op de site van Roompot naar een weekend gekeken op Texel.
Wij moesten hier toen onze gegevens in vullen om te kunnen zien wat het eindbedrag was.
Waarschijnlijk is daar iets fout gegeaan want we wilde het niet boeken was alleen maar ter info van wat de kosten waren.
Nu hebben we een factuur gekregen van 531 euro omdat roompot zegt dat we het definitief geboekt hebben.
Roompot gebeld en hun blijven vol houden dat we geboekt hebben en in overleg met hun supervicer moeten we het bedrag gewoon betalen.
We wilde de supervicer spreken maar die kregen we niet aan de lijn want dat doen ze niet.
we kregen een voorstel dat we voor dat bedrag een andere vakantie kunnen boeken omdat de vertrek data morgen al is.
Deze aanbieding van hun kant is alleen geldig tot morgen 12:00 ??????
Wij hebben nooit per post een schrijven over de boeking gehad en volgens roompot hebben ze dat per mail gedaan, maar wij hebben nooit wat ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat de boeking die Roompot claimt ongedaan word gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Roompot

Heeft op 22 april 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 22 april 2017 om 17:55 geantwoord

We zullen een annulerings mail versturen naar Roompot.
We hebben inmiddels door een IT specialist onze mail en computer door laten kijken en ook hij komt tot de conclusie dat er geen mail van Roompot door ons ontvangen is (MT-IT).
Dit hebben we ook gemaild naar Roompot vandaag.
We hebben vandaag alles per mail gedaan zodat we zelf ook dingen op papier hebben. Gister 21-4 hebben we gebeld met Roompot maar daar kwam alleen maar uit dat we moesten betalen, dit had die mevrouw aan de telefoon van haar superviseren te horen gekregen. Toen we vroegen of ee de superviseren mochten spreken was dit niet mogelijk ???
Nogmaals we gaan de annulerings mail versturen en gaan er dan ook van uit dat het dan is opgelost.

Reactie van de melder van de klacht S.W van der Schaft

3 maanden geleden - Wat is het mail adres van Financiële Service Roompot afdeling

Alle klachten die gemeld zijn door S.W van der Schaft