Klacht: Rekening van niet geboekte vakantie

op 05 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben deze klacht eerder gemeld bij jullie maar helaas is het niet opgelost.
Roompot blijft ons de rekening sturen ook na al ons mailverkeer met Roompot.
Wij hebben georiënteerd gekeken op de site van Roompot voor een vakantie maar hebben deze niet geboekt. Roompot houd vil dat we wel geboekt hebben en sturen ons weer een rekening van € 531,00.
We hebben al hun mails beantwoord en moesten een mail sturen dat we het nogmaals wilde annuleren en dan zou het opgelost zijn maar helaas stuurde ze weer een rekening. Wij hebben nooit via de mail of post een bevestiging van de boeking ontvangen, dit hebben wij ook na laten kijken door een ICT er en deze heeft alle mail terug gehaald tot 1 jan dit jaar en ook deze meneer zegt dat we nooit mail van Roompot hebben ontvangen.
Roompot zegt deze wel te hebben verstuurd????
Graag zien we het nu eens opgelost worden en dan moet Roompot maar met het bewijs komen dat ze ons toen d’r tijd gemaild hebben.

Mvg SW Vd Schaft

Gewenste Oplossing:

Als de rekening te niet word gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 08 mei 2017 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door S.W van der Schaft