Klacht: Rekening opgeheven

op 14 juli 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Vrijdag 8-7-2016 kreeg ik een e-mail van PayPal met de melding dat mijn rekening beperkt werd. Vervolgens heb ik ingelogd op mijn PayPal rekening en kreeg gelijk een mededeling dat de rekening was beperkt en dat ze meer informatie (van mij?) nodig hadden en een referentie nummer. Via de FAQ opgezocht hoe dit was op te lossen. Dit zou moeten gebeuren via de openstaande kwesties, deze opgezocht, maar dit was helemaal leeg. Vervolgens een vraag via het contactscherm richting Paypal gestuurd, waarop met een automatisch gegenereerd e-mailtje werd geantwoord, maar waar ik niets wijzer van werd. Vervolgens vandaag 14-7 de klantenservice van PayPal gebeld, deze konden niets doen maar ik kreeg een e-mail adres. Hier een e-mailtje naar toe gestuurd met de vraag hoe ik een en ander kon oplossen. Wat schetst mijn verbazing? In plaats van een fatsoenlijk antwoord, krijg ik weer een mailtje (waar niet op gereageerd kan worden!) dat mijn rekening is opgeheven. Ik weet dus niet waarom en ben mij van geen kwaad bewust (zal iedereen wel zeggen, maar goed).

Ten eerste een duidelijke uitleg waarom een en ander in gang is gezet.
Ten tweede dat de rekening gewoon weer aktief wordt gemaakt.
Ten derde excuses van PayPal!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardM65