Klacht: REKENING- NOTA OKTOBER

op 25 september 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

MIJN KLANTNUMMER W2234614.Oktober, vorig jaar19-10-2015, ik heb betaald mijn factuur met verkeerde klantnummer W2268540 bij Online.nl, ik heb tel.contact gehad met Online 5x keer en die zouden alles gaan uitzoeken en mijn hierover terug bellen!!!Echter ben, ik niet terug gebeld maar sturen ze mijn brief dat mijn diensten wordt geblokkeerd!!!Daarna na een tijdje kreeg ik nog een brief van INTRUM JUSTITIA dat ik nog een openstaande vordering had lopen inzake Online.Naar aanleiding van dit telefoon gesprek heb, ik aangegeven dat dit niet mogelijk was want ik heb bewijs van mijn bankafschriften dat mijn factuur al betaald ,en er staat duidelijk vermeld mijn adres en mijn rekening nummer , het bewijs heb ik gestuurd naar Intrum justitia de volgende daag kreeg ik antwoord dat …Naar aanleiding van uw bericht delen wij u mede als volgt.
De openstaande facturen hebben betrekking op klantnummer
W2234614. De betaling die u o 19-10-2015 heeft betrekking op een ander
klantnummer (namelijk W2268540). Die betaling heeft dus geen betrekking
op de openstaande facturen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en verblijve
n in afwachting van uw betaling.
Met vriendelijke groeten, Intrum Justitita .Daarna Online .nl heb me aangemeld bij STICHTING PREVENTEL als wanbetaler !IK heb zo n gevoel dat Online.nl is een grote mafija ,ze maken geld van die arme mensen , en ze wachten allen toet iemand fout doen dan kan ze makkelijk geld maken van de fouten.ALS mijn klacht wordt niet opgelost ik ben bereikt OMBUDSMAN IN TE SCHAKELEN ,IK ZAL NAAR TELEWIZIi GaaN,OOK NAAR RECHTBAANK want ik ben eerlijk ,ik heb betaald maar met verkeerde klantnummer .Een die vraag is als iemand een fout doet met betaling vaan verkeerde referentie dat kan gebeuren bij iedereen moeten deze mensen die heel hun leven aan julie te betalen ???

ALSTUBLIEFT, IK HEB MIJN FACTUUR BETAALD OP 19-10-2015!!!BETALING AANPASSEN!!!VERWIJDEREN REGISTRATIE BIJ STICHTING PREVENTEL!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krysia1983