Klacht: Rekening niet betaald vandaag gekregen

op 18 juni 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag e,mail gekregen dat de rekening niet betaald is ,nochthans heb ikbewijzen dat ik op 2305 de rekening van 110,78 € betaald heb plus nog eens 14,99 € dossierkosten betaald heb . Onze betalingsomschrijving is100009741718779989 ,maar er zijn der veel die niet betaald hebben en dan de deurwaarder sturen , geen eerlijke werkmethode hoor !

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden geen resultaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 19 juni 2018 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb het voor u nagekeken maar wij hebben geen betaling van u binnen gekregen.
Ik zie ook dat er al mail verkeer is geweest waarin gevraagd is of u een betaalbewijs zou willen mailen. Zover ik kan zien hebben wij deze nog niet mogen ontvangen.
Zodra ik deze ontvangen heb zal ik onmiddellijk uitzoeken wat er gebeurd is.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door 40124435 order nr