Klacht: Rekening koppelen / geld storten

op 02 juli 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Tot mijn verbazing kan ik geen geld overmaken naar me eigen rekening die is niet meer gekoppeld op 1 of andere manier en het gekke is hij kan ook niet meer gekoppeld worden het is al dag 6 dat ik elke dag weer opnieuw probeer en elke dag zelfde foutmelding met dat ik het later moet proberen wanneer 2033 ? Het is heel irritant en komt eigenlijk me strot uit. Betalingen via internet heb ik ingesteld op me MasterCard maar toch haalt ie het van me Paypal saldo af ook irritant en geef die optie dan niet als die het niet doet. Ik maak muziek en verkoop dat online heel irritant dat het eerst allemaal werkte en op de ene dag niks het meer doet en ik me rekening ook niet meer kan koppelen terwijl als ik geld wil overmaken naar iemand ze rekening (niet eigen rekening ) dan vraagt ie om
Me MasterCard en moet ik hem wel invullen echt heel krom allemaal en erg frustrerend. Hoop dat jullie me kunnen helpen anders stop ik ermee. Groetjes Mischa Brinkman

Wanneer ik me rekening weer kan koppelen en geld kan overmaken naar me eigen bank.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.brinkman94