Klacht: Rekening gestuurd ken ze niet eens en heb er nooit wat gehad

op 27 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik ken dit bedrijf niet zou op 15 mei iet besteld hebben en niet betaald ,had nog nooit van ze gehoord en nu belde ene CIB buro dat ik moest betalen.hoe komen ze aan email en naam? En adres ook nog. Me vriend zegt via Facebook natuurlijk. Ik heb een open profiel.anders zou ik het niet weten.dus wil ik een klacht indienen tegen bralex

Als ze ophouden met deze oplichterij.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

3 weken geleden - Beste Yolande, Wat een vervelende situatie. Wij hebben een bestelling ontvangen op d.d. 7 mei 2017 en het pakket is verzendklaar gemaakt. Het pakket is afgeleverd op het opgegeven afleveradres; https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3STTZT492577410/NL/1713TS Omdat u uw factuur niet heeft betaald, is dit doorgezet naar een incassobureau. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht Geen heb ik niet gedaan dus

2 weken geleden - Het is niet mijn handtekening, ik heb steeds gevraagd waren het pillen? Ook aan de deurwaarder,nee dat verkopen ze niet want er stond langterug een doosje in de deur ,met geen afzender ik heb het niet open gemaakt staat hier nog steeds.ikk weet niet wie het besteld heb, ik heb een herseninfarct gehad en weet dingen niet goed meer soms, maar omdat ik hartpatiënt ben zou ik geen pillen bestellen die niet van de specialisten komen.ik weet niet wat er verder inzit maar het doosje was wel beetje los op 1 punt.als dat het is geef adres dan komt het terug naar jullie , ik pak vaker pakketjes aan voor buren maar hierbij had ik zoiets hoe komt dit hier. En aan de handtekening die niet van mij is te zien was ik niet thuis anders had ik het niet aangenomen ,dus het komt u kant op ik heb nu de naam van u bedrijf en gaat terug .volgende week dinsdag komt me zwager die post het wel. Y bes.reigerlaan 55 Obdam

Alle klachten die gemeld zijn door Geen heb ik niet gedaan dus