Klacht: Rekening gestuurd ken ze niet eens en heb er nooit wat gehad

op 27 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik ken dit bedrijf niet zou op 15 mei iet besteld hebben en niet betaald ,had nog nooit van ze gehoord en nu belde ene CIB buro dat ik moest betalen.hoe komen ze aan email en naam? En adres ook nog. Me vriend zegt via Facebook natuurlijk. Ik heb een open profiel.anders zou ik het niet weten.dus wil ik een klacht indienen tegen bralex

Als ze ophouden met deze oplichterij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 maanden geleden - Beste Yolande, Wat een vervelende situatie. Wij hebben een bestelling ontvangen op d.d. 7 mei 2017 en het pakket is verzendklaar gemaakt. Het pakket is afgeleverd op het opgegeven afleveradres; https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3STTZT492577410/NL/1713TS Omdat u uw factuur niet heeft betaald, is dit doorgezet naar een incassobureau. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht Geen heb ik niet gedaan dus

2 maanden geleden - Het is niet mijn handtekening, ik heb steeds gevraagd waren het pillen? Ook aan de deurwaarder,nee dat verkopen ze niet want er stond langterug een doosje in de deur ,met geen afzender ik heb het niet open gemaakt staat hier nog steeds.ikk weet niet wie het besteld heb, ik heb een herseninfarct gehad en weet dingen niet goed meer soms, maar omdat ik hartpatiënt ben zou ik geen pillen bestellen die niet van de specialisten komen.ik weet niet wat er verder inzit maar het doosje was wel beetje los op 1 punt.als dat het is geef adres dan komt het terug naar jullie , ik pak vaker pakketjes aan voor buren maar hierbij had ik zoiets hoe komt dit hier. En aan de handtekening die niet van mij is te zien was ik niet thuis anders had ik het niet aangenomen ,dus het komt u kant op ik heb nu de naam van u bedrijf en gaat terug .volgende week dinsdag komt me zwager die post het wel. Y bes.reigerlaan 55 Obdam

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Beste Yolanda, Excuses voor de late reactie. U geeft in uw bericht aan het pakket thuis te hebben maar dat de handtekening niet van u is. Hoe kan u dan verklaren dat u het pakket wel in huis heeft? Wij vinden deze situatie erg vreemd en hopen op een verklaring. Met vriendelijke groet, Coen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste Yolanda, Wij hebben nog altijd geen reactie van u vernomen. Zonder een reactie kunnen wij ook helaas niet kijken naar een oplossing. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Laura Fenanlamber

Reactie van de melder van de klacht Geen heb ik niet gedaan dus

2 weken geleden - U mag uw pillen terug nemen , ik heb ze niet besteld, en het is mijn handtekening niet. Ze stonden in de gang opeens ,ben hart long en reuma,schildklier patiënt en heb een beroerte gehad denkt u nou echt dat ik dan zoiets bestel. De deur stond los voor de verpleegster, me dochter woonde toen bij me .maar zegt niets besteld te hebben.ik vind dit een zeer vreemde zaak.en er stond geen afzender op het pakje.dus kon het niet retour sturen. Ik wil het nog doen, anders geef ik het wel aan de rechter,want ik laat het er zeker niet bij zitten.trouwens mooie truc , terugsturen als het niet goed is te omzeilen ,de mensen kunnen niet terugsturen als er geen adres op staat. Yolande Bes

Reactie van de melder van de klacht Geen heb ik niet gedaan dus

2 weken geleden - Heb er net 1 verstuur daar stond dit hebt u al verteld dubbele klacht , ik had aanvullende info erbij gedaan en wil nog steeds dat bralex die rotpillen terugneemt ,ik laat het er echt niet bij zitten, heb een das verzekering.voor rechtsbijstand, dus geef ik het pakje wel aan de rechter afag die oordelen.

Reactie van de melder van de klacht Geen heb ik niet gedaan dus

2 weken geleden - Zij jullie daar gek of zo ik heb al een paar x gereageerd i.y.Bes

Alle klachten die gemeld zijn door Geen heb ik niet gedaan dus