Klacht: Rekening gekregen voor niet verzonden SMS-jes

op 13 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb helemasl geen contract bij KPN maar bij You Fone

Ik was 4 weken in Canada en heb nu een rekening voor 4 SMS gekregen.
Ik heb zelf niets verzonden of gevrasgd. Hoe kan dit?
Ik vind dit pure diefstal.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat dit ongedaan gemaakt wordt, dus geld terug en lerr mij hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Schunselaar