Klacht: Rekening geblokkeerd

op 08 april 2013 over ING in de categorie Banken

Ing heeft onze rekening geblokkeerd ,

Na een schrijven over identicatie van mijn man , die niet goed zo zijn …heeft ING onze rekening geblokkeerd ???

Heb hier vorige week telefonisch contact over gehad , de eerste medewerker was ronduit onbeschoft…en verbrak verbinding ..medewerker nr 2 was vriendelijk en verzekerde ons dat als mijn man zich voor 5 April zou legitimeren ,er geen blokkade op onze rekening zou komen …

Dit netjes gedaan …maar wat schets onze verbazing vandaag toch de rekening geblokkerd !!!

Al meer dan 25 jaar klant …wat denkt de ING wel dat we criminelen zijn !!

Opheffen Blokkade ...vandaag nog !!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 april 2013 om 21:41 geantwoord

Hallo Kaatje7, goed dat je ons hierover beandert. Ik begrijp dat het vervelend is dat de Betaalrekening wordt geblokkeerd. Ik heb begrepen dat het probleem is verholpen en ga ervan uit dat je de oplossing positief tegemoet bent gekomen. Om privacyredenen mag ik op dit medium niet inhoudelijk ingaan op de oplossing. Namens de ING bied ik onze excuses aan voor het ongemak. Groet, Robin - ING Webcare team (www.ing.nl/webcare)

Alle klachten die gemeld zijn door Kaatje7