Klacht: Rekening en geen product

op 30 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik krijg vandaag “laatste aanmaning” binnen van iets wat we niet eens ontvangen hebben. Nog nooit eerder een brief gehad en nog nooit een product ontvangen. Contact proberen op te nemen en geen response.

Dit belachelijk gedoe moet eens ophouden zie meer mensen met dit probleem. Bedrijf na laten trekken en van internet afhalen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 19:12 geantwoord

Wij hebben 2 aan uw gegevens gerelateerde bestellingen in onze administratie vermeld staan. Beide bestellingen zijn reeds begin mei 2017 voldaan en de desbetreffende facturen zijn aldus gesloten.
Het is ons niet duidelijk waarom beide facturen zijn betaald indien u geen enkel product heeft ontvangen. De gegevens van het bezorgadres van beide bestellingen komt overeen met het adres vermeld op deze site, bovendien heeft u een aanmaning op dat adres ontvangen, het lijkt ons derhalve erg onwaarschijnlijk dat u nooit een brief noch een bestelling van ons heeft ontvangen.

Heeft op 27 juni 2017 om 22:24 geantwoord

Ik heb het geld overgemaakt om van het gezeik af te zijn. Zoek julliezelf maar eens op via google en lees maar eens welke slechte ervaringen mensen met jullie hebben.
Is het zo druk met jullie klachtendesk dat jullie pas bijna na 1 maand een reactie sturen?
Nouja ik ken mensen die qel bij jullie besteld hebben en jullie \"blackheadkiller\" is de reinste onzin. Het werkt niet zoals jullie het beschrijven.
Laat me de rest maar besparen. Ik wens jullie veel succes met jullie woekerpraktijken

Alle klachten die gemeld zijn door Geenintresse in Lustte