Klacht: Rekening en aanmaning blijkbaar digitaal, en Dwangbevel WEL per post

op 08 juni 2017 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Ik ontving vandaag een mooie envelop met daar een Dwangbevel. Nog nooit van mijn leven zoiets gezien dus dat zou best grappig zijn, ware het niet dat ik nu ineens maarliefst 118,- extra moet betalen !!
Blijkbaar heeft de Regionale Belasting Groep ineens zonder mijn toestemming besloten o alles digitaal te gaan doen ZONDER mij daarvan ik kennis te stellen of daarvoor toestemming te vragen.
Ik kijk nooit digitaal, en betaal al helemaal nooit vanuit een mail of zoiets.
Dus ik heb NOOIT iets ontvangen en nu ineens wel een Dwangbevel sturen en nu ineens kan dat wel per post?

Dit kan niet kloppen ! Elke rechter maakt hier gehakt van. Bezwaar ingediend dus ben benieuwd waar ze als antwoord mee gaan komen …
Lekker klantvriendelijk dit !!

Ik wil graag bevestiging dat rekeningen of aanmaningen of andere communicatie gewoon per post verzonden wordt,. Daarnaast kwijtschelding van de Dwangbevel kosten want die zijn onterecht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door procons66