Klacht: Rekening bij incassobureau betaald toch deurwaarder

op 13 oktober 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 2 rekening van Fa-med gekregen om te betalen, deze heb ik niet tijdig betaald en helemaal terecht hebben ze me bij de incassobureau (Credios) gemeld. toen ik de brieven van de incassobureau heb gekregen had ik meteen contact opgenomen om een regeling te treffen, uiteindelijk kreeg ik begin april 2016 akkoord om de facturen in 3 termijnen te betalen beginnend eind april, eind mei en eind juni het laatste bedrag. dit heb ik keurig netje elke maand zodra mijn salaris werd gestort betaald. bleek achteraf dat Credios de regeling per 23 april 2016 heeft beëindigd omdat ik niet (tijdig) had betaald. Ik heb hiervan geen brief gekregen en nog in de veronderstelling dat de regeling doorliep en ik betaald ook elke maand netjes. in Juni 2016 kreeg een brief van deurwaarderskantoor Bosveld om de 2 totale facturen alsnog aan hen te betalen met extra kosten. ik heb brieven gestuurd naar Bosveld om te laten weten dat ik al heb betaald en dat het een fout moest zijn, ik heb brieven gestuurd naar credios met overzicht van de betalingen die gedaan zijn om te bewijzen dat ik zelfs meer heb betaald dan wat ik moest betalen. ik heb Famed ook ingelicht hierover, en nu begint het feest, famed zegt dat ik bij credios moet zijn omdat zij het dossier uit handen hebben gegeven, credios stuurt me naar Bosveld om daar maar uit te zoeken hoe het zit want het dossier is uit handen gegeven, in de tussen tijd zijn de facturen bij de tandarts nog open en ik heb meer dan de facturen betaald. nu zegt bosveld dat ik nog een bedrag van bijna €100 moet betalen (aan wat weet ik niet) je wordt van de kastjes naar het muur gestuurd en het bedrag is allang in de zak van Credios gestopt. Ik heb een uitdraai van mijn internet bankieren met de betalingen aan alle 3 de partijen gestuurd en niemand die reageert, ondertussen kan ik niet naar de tandarts omdat de rekeningen nog openstaan. ik vindt dit misbruik van macht van zowel famed, credios als Bosveld.

Ik ben blij als Famed doorgeeft aan de tandartspraktijk dat de facturen betaald zijn.
dat credios het te veel betaalde bedrag terug stort op mijn rekening en als Bosveld het dossier sluit zonder dat ik dat extra 100 euro moet betalen.
ik heb elke maand rond dezelfde datum de regeling betaald.
waarom is dat geld nooit teruggestort als de regeling is komen te vervallen, hoe kan het zijn dat credios voor totaal €235 in eigen zak stop en niks gebeurt?

De facturen zijn per eind juni 2016 allemaal betaald.

Dit zou in mijn ogen recht getrokken moeten worden en de te veel betaalde zou in principe teruggestort moeten worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden2016