Klacht: Rekening betalen, maar niks ontvangen

op 15 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn broertje heeft wat besteld met mijn naam. Hij is minderjarig. Hij had op de website aangegeven dat hij wilt betalen als hij het product eerst heeft ontvangen. Nu is er niks binnengekomen thuis maar geven ze aan dat er betaald moet worden. En nu dreigen ze met incasso’s. Het bedrag is nu opgelopen tot EUR 89. Ik kan toch niet betalen terwijl ik niks heb binnengekregen???????

Gewenste Oplossing:

1. Als het product binnenkomt maar dat de extra kosten er wel af gaan
of
2. Heel de bestelling annuleren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 22:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,
Naar aanleiding van bovenstaand schrijven inzake uw bestelling, verzoeken wij u vriendelijk per email contact op te nemen met onze afdeling klantenservice, zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. U kunt ons bereiken op dit e-mailadres: info@luxstyle.nl Vermeldt u in uw email alstublieft het nummer van uw bestelling LXNL6360447.

Alle klachten die gemeld zijn door NNNESS