Klacht: Rekening

op 04 september 2018 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb bij NHA in juni 2016 een opleiding medische secretaresse genomen. Iedere maand een acceptgiro en niks aan de hand tot ik ging verhuizen en op 18-01-2018 verhuizing doorgeef telefonisch en daar ook met de mevrouw over heb hoeveel termijnen ik nog moet, mevrouw zei ik bijna klaar ben ok. Door verhuizing enz iet meer op gelet maar kreeg geen rekeningen meer en in mei kreeg ik ineens bericht van een deurwaarder. Ik ben gelijk. Contact op gaan nemen ook met NHA en kreeg van hun een week later en na 4 mails later eindelijk antwoord en werd gezegd dat de termijnen van feb maart en apr naar mijn oude adres waren gestuurd? Dat is dan hun fout en niet de mijne, prima de termijnen moest ik. Natuurlijk. Gewoon. Doen maar niet de incasso kosten als. Fout bij hun ligt.

Nib incasso zou het gaan uitzoeken en hoorde niks. Meer, tot 31 aug ik. Weer een brief kreeg. Ik. Weer gemaild en werd er gemeld. Dat zij vanaf 18 Jan. De verhuizing door kregen maar dat toen al rekeningen doorgestuurd waren. Naar incasso? Dat is vreemd want stond niks. Open toen laatste rekening is begin februari betaald want dat was. Nog. Laatste termijn die doorgestuurd werd. en heb zwart op. Wit staan dat naar verkeerde adres was gestuurd. Door mevrouw claessen. Dan geeft nib aan dat vordering blijft staan omdat NHA dit wil, heb ik. Dus maar gebeld naar NHA en mevrouw Rijs ging dit wel even. Voor. Mij. Uitzoeken en klonk. Dus medelevend, kreeg vanmiddag een mail terug dat ze overlegd had en dat ze niks. Kon. Doen. Dan me. Doorverwijzen met incasso bureau?? Hoe bedoel. Je ik. Word van kastje naar muurtje. Gestuurd? Maar even serieus?
Heb zwart op. Wit. Stan dat ze vanaf 18 januari mijn. Nieuwe adres hebben en vervolgens zwart op. Wit dat ze doorgeeft de facturen van feb maart en april. Zijn verstuurd naar…. (oude adres) dat is toch raar? Dan zegt nib dat ik. Eerder wist doordat NHA mijn email heeft dat ik achterstand had? En. Door. Laatste contact? Tja dat was in mei waarin. Werd gezegd dat ze verkeerd gestuurd waren maar daarna had ik. De. Mail. Doorgestuurd en naar nib en hoorde ik niks. Meer.
Dan zag ik later staat in. De. Vordering van nib ook nog. Dat het om. Factuur gaat van 9 juni 2016 terwijl die datum. Juist pas ongeveer de cursus inging haha dus weet niet wat er allemaal. Fout gaat, maar ik. Wil. De incasso kosten die onterecht zijn niet betalen.

Wil. De termijnen natuurlijk gewoon betalen ook Zoals. Het moest gaan per Maand maar wil dat de incasso Kosten ingetrokken worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 06 september 2018 om 13:47 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht op Klacht.nl van onze cursist hebben wij dit in behandeling genomen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Daar is een onderzoek opgestart en is beoordeeld wat er precies is gebeurd. Hierover hebben wij per mail contact opgenomen met de cursist om uit te leggen hoe de procedure is.

Heeft op 09 september 2018 om 19:45 geantwoord

De incasso Kosten zijn nu wel eraf wat ik. Vroeg, maar nu mag ik de facturen ineens in geheel betalen 192 euro binnen 2 weken anders alsnog naar incasso bureau!! Waar haal ik dat geld vandaan? Hun sturen de rekeningen verkeerd en zeggen ik bijna klaar ben en ik Mag op De Blaren zitten! Doen net alsof ik de wanbetaler ben in dit plaatje! Ik wil het in termijnen betalen want kan het niet ineens betalen zo een groot bedrag. En dan in zo een korte tijd! Dit noem ik geen oplossing

Bericht van NHA

3 maanden geleden - Naar aanleiding van mailcontact van de cursist met NHA Opleidingen hebben wij verdere contacten en afspraken via dit contact voortgezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Patries1978