Klacht: Rekening.

op 21 oktober 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

In 2014 al een klacht over ingediend en het was daarna opgelost maar nu beginnen ze weer.
Ze sturen een rekening voordat ik onderhoud heb gehad aan mijn scootmobiel.
Er zou in augustus al onderhoud aan gedaan moeten zijn maar nu eind oktober nog steeds geen onderhoud gehad.

Ik betaal dus de rekening niet totdat het onderhoud gedaan is, immers u heeft dit zelf goedgekeurd na de klacht van 2014.

Ik ben tevreden als practicomfort zich aan gemaakte afspraken houd.
Eerst onderhoud en dan de rekening daarvoor betalen.

En beloof nu niet om als goedmakertje bloemen te geven want ook dat komt u niet na!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van PractiComfort

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u al een factuur krijgt voordat een onderhoud aan uw scootmobiel heeft plaatsgevonden. Ik wil het dan ook graag met u oplossen. Helaas beschik ik niet over alle gegevens. Heeft u wellicht uw klantnummer voor mij? Ik zal dan direct aan de slag gaan om een datum voor een onderhoud in te plannen en u hierover telefonisch contacten. Met vriendelijke groet, SilverMobility de serviceorganisatie van PractiComfort 071-4097171

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 16 december 2017 om 14:27 geantwoord

Beste heer Baten,

Heel fijn u gesproken te hebben en wij zullen uw feedback meenemen en dit voor in de toekomst aanpassen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Heeft op 18 december 2017 om 19:12 geantwoord

Dat zelfde antwoord kreeg ik 2 jaar terug ook en toch ging het niet goed.
Ik ben inmiddels alle vertrouwen; in practicomfort verloren

Alle klachten die gemeld zijn door Sjack64